Zwroty i reklamacje

ZWROTY

Zamówiony produkt okazał się nietrafiony? W Malulu oferujemy możliwość bezpłatnego zwrotu dla zakupów na terenie Polski w terminie 14 dni kalendarzowych bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Od umowy możesz odstąpić poprzez zarejestrowanie zwrotu na naszej stronie lub przesłanie maila z informacją o odstąpieniu na adres e-mail: kontakt@malulu.pl 

Zwrot zarejestrujesz tutaj UZUPEŁNIJ FORMULARZ

 

Ważne!

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym.

Do zwrotu NALEŻY DOŁĄCZYĆ PARAGON/FAKTURĘ - bez paragonu/faktury zwrot nie zostanie uznany. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie zakupionego produktu.

Towary niepodlegające zwrotowi

  • Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu lub dokonania wymiany towaru, który wykazuje jakiekolwiek ślady użytkowania przekraczającego podstawowe zapoznanie z produktem jak np. poplamienie, ślady użytkowania, mechaniczne uszkodzenie, brak oryginalnego zamocowania metki, wszelkie środki zapachowe (perfumy, dezodoranty, środki piorące itp.).
  • Zgodnie z regulaminem produkty takie jak: kosmetyki, smoczki, gryzaki i szczotki (które po dostarczeniu zostały otwarte z zapieczętowanego opakowania) nie podlegają zwrotowi ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych.
  • Zwrot nie przysługuje innym podmiotom gospodarczym, które na zakup towarów otrzymały fakturę VAT.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie.

 

REKLAMACJE

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: kontakt@malulu.pl lub drogą pocztową na adres MALULU Młyńska 4, 34-322 Rychwałd.

Jeśli nie jesteś konsumentem, odpowiadamy wobec Ciebie tylko do wysokości złożonego przez Ciebie zamówienia, w ciągu roku od wydania towaru. Poniższe postanowienia mają zastosowanie do konsumentów.

Reklamowany towar należy wysłać na adres: MALULU Młyńska 4, 34-322 Rychwałd.

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl